Aamulla kaheksan maissa Hanna toi Raaheen meno reissullaan Aukin ja Tyynen mulle kaveriksi.  Aamupäivä me oltiin pihassa, ja sitten me autettiin Kerttua jauhamaan meille hirvenlihaa. Mukavin vaihe oli se lihamyllyn puhistus. Jonkun ajan päästä pirtin leivinuunista  levisi kirsua hivelevä tuoksu kun se jauheliha hautu siellä. Puoliltapäivin Kerttu otti Aunesta kuvan jonka se nimesi " ennen" sitten se meni pesuhuoneeseen sen kans ja reilun puolen tunnin päästä sieltä tuli melkeen alaston Aune:) Se oli ihan  pikkutytön näkönen, eihän se tosin oli kuin 9 kk niin ku minäkin.  Sitten siitä otettiin kuva jonka nimeksi tuli " jälkeen" Ne kuvat sitten lähetettiin   Ilelle töihin,josta se oli soittanut Hannalle että meijän Aukki on ihan karvaton. Iltapäivällä me taas käytiin pitkä lenkki pellolla, siellä on liukasta. Lähtiessä Miisalle  kävi vähän ku siinä Audin mainoksessa -kaikki neliveto ei pidä. Se luisti suoraan kukkapenkin suojaverkkoon pahki, kun jahtas jotain meistä.  Pellolla me juostiin ristiin rastiin, minä hypin ojien yli ja Aukki meni monesti pohjan kautta.   Likelle pihaa tullessa Tyyne, Miisa, Aune ja minä lähettiin juokseen pihaa kohti ja Kerttu soitti Jukalle että ottas kopiksi seurakuntanuoret.... sitten se koitti viheltää pilliin, minä olin ainoa joka usko:) Illalla Hanna tuli hakemaan tyttönsä, ja íhmetteli suuresti Aunen muuttunutta ulkomuotoa. Me näytettiin Hannallekki video kun Maikki on oppinut kääntymään selälleen. Toinen mukava video siitä on kun se soittaa sähköurkuja. Taitaa tulla musikaalinen tyttö, eilen ne alottivat Heidi äitin kans vauvatanssin, Maikki oli nauttinut kovasti ja naureskellut.